top of page

ערן


אז היום הסתיים לו תהליך חיטוב וירידה במשקל מ75.2 ק"ג ל63.1ק"ג, ומ29.5 אחוז שומן ל17.4 אחוז שומן. ה"שיעור" החשוב שלמדתי שוב הוא שאין תחליף להכוונה של איש מקצוע ובקרה מדעית באמצעים טכנולוגיים חדשניים!!

האמת שאני עוסק בספורט כבר 30 שנה לפחות, יש ידע יש מוטיבציה, אבל-הפעמים היחידות שהגעתי למטרותי בקלות ובמהירות הם בהכוונתו המיקצועית ופיקוחו של יאיר להב.

יש משהו מאוד חזק בהפניית כל האנרגיה לביצוע ולא לתכנון...שמקצוען יתכנן עבורינו תפריט ואימון ואנחנו נבצע אותם כמו פקודה, בלי להוסיף ובלי לגרוע- זה המתכון להצלחה!!!

כל שבוע שמעתי מאנשים הערות כגון "ירדת במאסה" וכו' אבל כל שבוע גם נפגשתי עם יאיר והציוד המתוחכם שלו (דקסה) שאמר שהכל בכיוון הנכון...יש משהו מאוד חזק בניקוי הספקות והידיעה שאנחנו בכיוון הנכון.

מטרת הפוסט: "החמלה איננה אמיתית, אלא אם כן היא פעילה"

אוואלוקיטשווארה, הבודהא של החמלה, מיוצג במקרים רבים בצלמים הטיבטיים כדמות בעלת אלפי עיניים, הרואות את הכאב בכל פינות היקום, ובעלת אלפי זרועות, המושטות לעזרה לכל פינות היקום. גם אני רואה יום אחרי יום את אלו שמנסים לעשות שינוי אבל כבר שנים נשארים אותו דבר, אני יכול להגיד להם עד מחר שעד שלא יפנו לאיש מקצוע לא יקרה כלום, הם לא שומעים, הם בשלהם עושים חצי שעה תרגילי בטן וחצי שעה קרוס ולא זזים מילימטר, אולי בעקבות הפוסט "יפלו כמה אסימונים" לאנשים מסויימים וככה נמשיך את הקארמה הטובה...(-:

לסיום, תודה ליאיר להב על טכניקת אימון חדשנית ופורצת דרך שלא רק שאיפשרה את צימצום מאסת השומן בעיקר מאיזור הבטן, אלא גם הכניסה אותי לכושר האירובי הטוב ביותר שהייתי אי פעם.

אחרי



0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

דבי

תפריט

bottom of page